|
|
|
In deze nieuwsbrief komt u alles te weten de laatste ontwikkelingen binnen het Leiden International Centre; van veranderingen binnen het team, tot het heropstarten van de videocalls. Daarnaast leest u over de ervaringen van een international in de Leidse regio, en kijken we terug op een record jaar. Wilt u op de hoogte blijven van de ontwikkelingen binnen het Leiden International Centre, en wat er allemaal speelt? Vergeet ons dan niet te volgen op LinkedIn of Twitter. Met vriendelijke groet, Team Leiden International Centre |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Leiden International Centre Helpdesk |
|
Sinds januari 2023 hebben wij de diensten van ACCESS overgenomen en hebben wij als Leiden International Centre een eigen helpdesk. We verwelkomen Jing-Yi als helpdeskmedewerker die als voormalig stagiair alle kennis in huis heeft om internationals in de regio te helpen. Dit zorgt voor een kwaliteitsimpuls. Onze medewerkers staan nu nog beter in contact met de doelgroep, en draagt bij aan een grotere herkenbaarheid voor het Leiden International Centre. |
|
|
|
© Simone Both |
|
|
|
|
|
|
Video-afspraak maken |
|
Sinds deze maand is het weer mogelijk om een videoafspraak te maken met onze helpdesk. Internationals hebben de mogelijkheid om tijdens een afspraak van een half uur vragen te stellen over wonen en werken in de Leidse regio. Zo ondersteunen we ook hen die nog niet in de regio zijn aangekomen met hun voorbereidingen op hun verblijf hier. |
|
|
|
© Simone Both |
|
|
|