Indien deze e-mail van Leiden Marketing niet goed zichtbaar is, klik dan hier voor de online versie.

Update juni 2021

 

Ambassadeursnetwerk voor mboRijnland

Leiden Marketing en mboRijnland, een van haar founding partners, gaven vandaag de aftrap van hun nieuwe Ambassadeursnetwerk. Het doel van dit netwerk is om de school, haar studenten en stad via gezamenlijke projecten en langs nieuwe ambities aan elkaar te verbinden. Na de zomer organiseren beide partners een live event om de samenwerking te bestendigen en concretiseren.

  

Leids onderwijs positioneren

In opdracht van de Gemeente Leiden en de Leidse Educatieve Agenda (LEA) is Leiden Marketing bezig het Leidse onderwijs te positioneren. Op een unieke manier waarin de samenwerking, rijke leeromgeving en docent/talent centraal staat. Zo ontstaat een integraal verhaal naar buiten toe. Om docenten te werven en bestaande docenten te behouden. Wordt vervolgd!

  

Lekker Bezig Leiden

De jongerencampagne Lekker Bezig Leiden is nog in volle gang. Want ook nu er versoepeld wordt, blijft de aandacht voor jongeren en regelgeving belangrijk. Van goede voorbeeldjes tot het aanvragen van subsidie voor het organiseren van coronaproof activiteiten, samen met de Gemeente Leiden en vele partners geeft Leiden Marketing invulling aan deze jongerencampagne.

Goede voorBEELDJES

Lekker Bezig Leiden start met een nominatie winactie, waarin jongeren een 3D beeldje van zichzelf kunnen winnen. Wie was er lekker bezig de afgelopen periode? Wij zoeken de verhalen en de beste 10 jongeren krijgen begin juli hun eigen 3D geprinte voorBEELDJE. Iedereen mag zichzelf of een andere jongere nomineren. Meer info: lekkerbezigleiden.nl.

Leiden wint Gouden Giraffe!

Met de online opening van het Pilgrimjaar 2020 heeft Leiden de Gouden Giraffe gewonnen. Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan de beste evenementen van het jaar door Eventbranche en branchevereniging CLC-VECTA. Dank aan Marlijn Kok, Michael Roumen en partners Pieterskerk, Erfgoed Leiden. Museum De Lakenhal en Gemeente Leiden die samen met ons 5 jaar geleden aan deze reis begonnen. Lees meer.

Bewaarmagazine Histories uit Leiden 

Histories uit Leiden is een initiatief van Jeroen Robbertsen van ontwerpbureau ZinInVorm om een bewaarmagazine vol wandelingen en historische weetjes over Leiden te maken. Leiden Marketing financiert o.a. de illustraties en biedt daarmee de kans om een pilot editie te maken, straks te koop in de VVV! Om het bewaarmagazine te financieren is een crowdfunding opgezet.

Rembrandt trakteert!

Donderdag 15 juli is Leidens beroemdste zoon jarig Rembrandt van Rijn. En wie jarig is trakteert! Daarom staat de week van 12 – 18 juli in het teken van leuke aanbiedingen, kortingen en activiteiten. Die feestelijk onder de aandacht worden gebracht. Van beschuit met muisjes, tot leuke aanbiedingen, van banieren en social, tot advertorials in de media. Rembrandt trakteert op Leiden! Meedoen? Mail naar marketing@leidenmarketing.nl.

Eerste Trakteerroute

Vanuit de ‘Trakteer jezelf op Leiden’ campagne is de eerste winkelroutekaart verkrijgbaar! De route, gebaseerd op de verhalen van influencers voert langs verschillende winkels in de stad. Papa Sjenkie heeft de primeur! In de handige kaartjes zitten ook leuke kortingsacties van ondernemers. De routes zijn verkrijgbaar bij VVV Leiden, de betreffende ondernemers en de 12 informatiepunten in de stad! Binnenkort worden nog 2 winkelroutes opgeleverd.

Congresmarkt trekt aan

Het internationale podium dat Leiden European City of Science 2022 biedt, heeft een enorme aantrekkende werking. Veel congressen en wetenschappelijke bijeenkomsten zoeken aansluiting bij dit bijzondere jaar waarin wetenschap hoogtij viert. De acquisitie is nog in volle gang en in toenemende mate worden leads gewonnen en landen congressen definitief in Leiden in 2022. We gaan een topjaar tegemoet! Lees meer.

Pop-Up Streekhuis

Het Pop-Up Streekhuis staat sinds vandaag op Landgoed Duinrell in Wassenaar. Nationale en Vlaamse media overnachten in het streekhuisje en verkennen de regio op de fiets. Met de musea en horeca weer open, maken zij kennis met de mooie mix aan natuur, cultuur, winkelen en horeca in de streek. De persreizen leveren veel PR op, een deel hiervan is terug te vinden op @streekvanverrassingen.

Koop Lokaal campagne Katwijk

In opdracht van Gemeente Katwijk verzorgt Leiden Marketing een koop lokaal campagne om ondernemers te ondersteunen en om hen top of mind te laten worden bij bewoners. Wees loyaal aan lokaal is het devies. De campagne wordt positief ontvangen en wordt online en offline uitgezet gedurende twee maanden.

Welcome to Leiden Webinar

Op 20 mei organiseerde het ECL - in samenwerking met de VVV - een welkomstbijeenkomst voor expats die het afgelopen jaar naar de regio zijn verhuisd of dit binnenkort gaan doen. Er waren presentaties over de ECL-diensten, hoogtepunten van de Leidse regio, en over Nederlandse cultuurverschillen. We kregen zeer positieve feedback van de deelnemers! Bekijk hier een opname van het evenement.

  

Leiden in de Media

Leiden Marketing 071 516 09 90 info@leidenmarketing.nl
Stuur door |  Aanmelden |  Afmelden

U ontvangt deze nieuwsbrief op het volgende e-mailadres: