Indien deze e-mail van Leiden Marketing niet goed zichtbaar is, klik dan hier voor de online versie.
Update november 2015
NRC kennisbijlage

Op zaterdag 31 oktober j.l. is bij NRC de speciale kennisbijlage 'De wereld ontdek je in Leiden' verschenen. Een mooie samenwerking van Leiden Marketing, Universiteit Leiden, de gemeente en de hotels. In deze bijlage lees je over Leiden als internationale kennisstad, baanbrekende onderzoeken, kennisinstituten en meer!

Bekijk de online bladerbare versie...
Winter Wonder Weken
Tot en met 3 januari staat Leiden weer volop in het teken van de Winter Wonder Weken. Met de Lichtjesparade, intocht, Huis van Sinterklaas, ijsbaan en kerstmarkt is de stad het decor van een winters plaatje. Rondom de Winter Wonder Weken is een mooie campagne uitgerold met onder meer een bijlage bij het Leidsch Dagblad (deze zaterdag 14 november!), een radiocampagne op Omroep West en social media bewerking. Programmaboekjes zijn vanaf zaterdag verkrijgbaar bij de VVV Leiden.
Bekijk alle evenementen...
Cultuurcampagne 
De grootschalige cultuurcampagne in samenwerking met de Leidse musea loopt nog tot en met eind december. In de titels AD Magazine, Volkskrant Magazine, De Tijd (Trouw) en PS van de Week (Het Parool) hebben al diverse spreads gestaan. Tegelijk met de printcampagne loopt er een online campagne met banners van alle musea en zijn er radiospots op NPO 1, 2 en 4.
IBTM World 
Na het grote succes van vorig jaar staat Leiden Convention Bureau ook dit jaar op de beurs IBTM World in Barcelona (17 t/m 19 november). IBTM is één van de toonaangevende internationale vakbeurzen voor congressen, meetings en incentives. Het evenement trekt ieder jaar ruim 4.000 internationale meetingplanners. Tijdens de IBTM is het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen samen met zijn partners vertegenwoordigd op het Holland Meeting Point. Leiden Convention Bureau staat ook dit jaar in het Holland Meeting Point, om bezoekers ervan te overtuigen dat Leiden dé destinatie is voor hun congressen en zakelijke bijeenkomsten.
Leidsche Plein XXL
De grote partnerbijeenkomst het Leidsche Plein XXL vindt plaats op donderdag 10 december. Tijdens deze editie, de laatste Leidsche Plein van dit jaar, zijn alle partners van Leiden Marketing uitgenodigd. Wederom staan discussie, kennisdeling, actualiteit, verbinding en inspiratie centraal, maar met een feestelijk tintje: de spectaculaire opening van de nieuwe VVV brandstore!
Meld je aan...
VVV Leiden is verhuisd
Na Leiden Marketing is nu ook VVV Leiden verhuisd naar Stationsweg 26. In deze nieuwe brandstore kunnen bezoekers ervaren waarom Leiden de Stad van Ontdekkingen wordt genoemd. De diverse thema's, zoals de musea, monumenten, het water en Rembrandt inspireren om de parels van Leiden te ontdekken. Op 10 december is de feestelijke opening!
Marketing- en Partnerplan 2016
Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan het Marketingplan en Partnerplan van 2016. In het Marketingplan worden de campagnes en activiteiten voor het komende jaar uit de doeken gedaan met tevens een vooruitblik naar de komende themajaren. Hoe partners kunnen aanhaken bij de verschillende activiteiten, staat te lezen in het Partnerplan. Dit omvat zowel de toeristische als de zakelijke producten. Tijdens het Leidsche Plein XXL worden beide plannen gepresenteerd.
Lustrumjaar Beelden in Leiden
Beelden in Leiden is al druk bezig met de voorbereiding van het lustrumjaar in 2016 met als thema Life Sciences. In dit lustrumjaar worden 10 bedrijven op het Bio Science Park verbonden met 10 veelbelovende beeldende kunstenaars. Dit resulteert in 30 filmpjes die ingaan op de inspiratie, creatie en realisatie van het uiteindelijke kunstwerk. Meer weten?
Bekijk het filmpje...
Volg Leiden op social media. Duizenden gingen u al voor!
Leiden Marketing     071-5160990     info@leidenmarketing.nl www.leiden.nl

  
Stuur door | Aanmelden | Afmelden

U ontvangt deze nieuwsbrief op het volgende e-mailadres: rosalie@leidenmarketing.nl