Indien deze e-mail van Leiden Marketing niet goed zichtbaar is, klik dan hier voor de online versie.
Terugblik Leidsche Plein 28 mei
Een inspirerende tweede partnerbijeenkomst van Leiden Marketing van dit jaar vond plaats op 28 mei in de mooie Oranjerie bij de Hortus botanicus. Martijn Bulthuis van Leiden Marketing heette de ruim 60 aanwezigen welkom en kondigde het gevarieerde programma aan.
Partnerpitches
In het programma onder meer de Leiden Fast Forward met 20 stippen aan de horizon voor Leiden en de Leidse regio. 

Er was een vlotte presentatie door Manon Braat, projectleider Global Imaginations. Museum De Lakenhal presenteert vanaf 27 juni deze internationale kunsttentoonstelling in De Meelfabriek. Bianca Pander van BKB informeerde ons over het programma van de Nacht van Kunst & Kennis op 19 september. Kunst, wetenschap en jong talent op diverse locaties in de stad; hier moet je echt bij zijn! De T.rex: het allermooiste wat een natuurhistorisch museum kan hebben. Edwin van Huis van Naturalis vertelde hierover en liet zien hoe enorm groot de impact is van het hebben van een T.rex.

In de Newsroom onder meer een overzicht van de campagne voor de Signatures Cultuurweken, een tipje van de sluier van de vernieuwde website leiden.nl, de e-learningmodule (met examen en oorkonde 'ambassadeur van Leiden') en de ontwikkelingen in de congresmarketing.
 
Jos Vranken,
directeur NBTC Holland Marketing
'Holland 2020: Geliefd, Leefbaar en Winstgevend?'
Jos Vranken gaf ons een inkijk in Holland City, een nieuwe strategie voor het duiden van Nederland in het buitenland. Nederland is feitelijk qua grootte een stad, als je het vergelijkt met andere landen in de wereld waar de afstanden veel groter zijn. In de branding van Holland City bestaat Nederland uit districten. Deze plekken worden verbonden door middel van de passies van bezoekers. Zo zijn er verschillende lijnen die samen een metrokaart vormen. 
Bekijk zijn presentatie...
 
Mediapanel
Een scherp mediapanel, bestaande uit Hugo Schneider (adjunct-hoofdredacteur Holland Media Combinatie) , Leendert Beekman (journalist Unity FM/TV) en Gijsbert van Es (redacteur NRC en gast innovator gemeente Leiden) ging in gesprek met elkaar en met het publiek. Over Holland City en de opdracht voor Leiden, over de T.rex en over wanneer je jezelf Leidenaar mag noemen.
Lees verder voor de uitslag van de stellingen...
 
Win een helikoptervlucht
Aan de quiz zijn we tijdens het Leidsche Plein niet meer toegekomen. De hoofdprijs van deze keer was (wederom) een helikoptervlucht voor 2 personen boven Leiden op 13 juni. Deze prijs willen we nu graag alsnog verloten. Wil je meedingen? Stuur dan een mailtje naar lucien@leidenmarketing.nl onder vermelding van 'de lucht in'. De winnaar ontvangt bericht.
 
Allen dank voor een fantastisch interactieve editie!
De volgende editie is op 10 september.
 

 
Twitter Facebook LinkedIn
Leiden Marketing     071-5160990     info@leidenmarketing.nl www.leiden.nl

Wilt u de mailing doorsturen? klik
hier
Wilt u zich voor de nieuwsbrief aanmelden? klik hier
Wilt u zich voor de nieuwsbrief afmelden? klik hier

U ontvangt deze nieuwsbrief op het volgende e-mailadres: rosalie@leidenmarketing.nl