Indien deze e-mail van Leiden Marketing niet goed zichtbaar is, klik dan hier voor de online versie.
Update maart 2015
Mincke Pijpers nieuwe marketeer Leiden Marketing

Mincke Pijpers is met ingang van 1 april 2015 benoemd tot de nieuwe citybranding marketeer van Leiden Marketing.

Mincke werkte sinds 2001 in verschillende functies bij Aviareps Tourism; een communicatie adviesbureau dat toeristische opdrachtgevers adviseert en ondersteunt. In haar laatste functie was zij general manager van Aviareps Tourism Benelux. Martijn Bulthuis, directeur Leiden Marketing: "We zijn blij met de komst van Mincke. Zij zal veel betekenen voor de doorontwikkeling van het merk 'Leiden'. Met haar jarenlange ervaring op het gebied van public relations en marketing zien we in haar een geweldige aanvulling van ons team."

OPEN nieuw, bruisend festival
OPEN is een nieuw, cultureel festival dat elke laatste zondag van de maand cultuur en winkelen bij elkaar brengt in de Leidse binnenstad. De rode draad van OPEN is een verplaatsbaar podium dat tijdens het festival door de verschillende winkelgebieden wordt gereden. Hierop worden korte zang-, theater- of dansoptredens gegeven. Naast dit podium is er altijd een hoofdprogramma in een specifiek gedeelte van de Leidse binnenstad. De eerste editie vindt plaats op zondag 29 maart en heeft als thema OPEN voor Jazz!
Lees verder...
Signatures, Cultuurweken Leiden
Van 22 mei tot en met 7 juni 2015 zijn de Signatures, Cultuurweken Leiden. Negen evenementen bieden twee weken lang een showcase van de Leidse cultuur met de stad als podium! Akoestische concerten in de Leidse hofjes, genieten van theater vanaf de grachten, openlucht bioscoop op het Pieterskerkplein, top muzikanten in de Leidse Hout; Leiden biedt tijdens de Signatures, Cultuurweken een breed scala aan culturele evenementen!
Bekijk het programma en de terugblik van 2014...
Persinformatie 2015
Deze week is de Persinformatie 2015 verstuurd. Met deze algemene informatie informeren we journalisten zodat Leiden weer op hun netvlies staat en beschikken ze over juiste teksten. De persinformatie is opgesteld in het Nederlands, Engels en Duits en verstuurd naar Nederlandse en Vlaamse pers, geaccrediteerde buitenlandse journalisten in Nederland, Duitse en Engelse pers. De informatie is ook te vinden op portal.leiden.nl/pers.
 Bekijk de Persinformatie 2015...
Partnerplan 2015
Met de partnerpakketten kunt u aanhaken bij de marketing van de stad. Wìj vergroten ons bereik, u lift mee op gezamenlijke inkoop en publiciteit en samen profiteren we op termijn van de grotere bekendheid van het merk Leiden bij onze doelgroepen. Dit Partnerplan biedt verschillende instap- en aanhaakniveaus, met toeristische en zakelijke producten. 
Lees de digitale versie van het Partnerplan
Marketingplan 2015
In het marketingplan kunt u lezen welke marketingactiviteiten dit jaar op stapel staan. Er is een diversiteit aan producten benoemd met elk activiteiten ter promotie. De marketinginzet van Leiden Marketing is primair gericht op 'citybranding'; het beïnvloeden van de associaties die de beoogde doelgroepen bij het 'merk' Leiden hebben. 
 Bekijk de digitale versie van het Marketingplan...
Partner- of Marketingplan aanvragen
Heeft u het Partnerplan en/of Marketingplan niet ontvangen en wilt u graag een fysiek exemplaar in de bus? Laat dan uw gegevens achter.
Vraag het hier aan...
Nacht van Kunst & Kennis 2015

Dit jaar vindt de Nacht van Kunst & Kennis plaats op zaterdag 19 september! Het belooft een nóg spannender en grotere editie te worden, dus noteer het alvast in je agenda.

Volg Leiden Marketing op Twitter
Leiden Marketing is ook te volgen via Twitter. Volg ons en blijf op de hoogte van onze marketingactiviteiten, maar ook van nieuws van partners, economische cijfers en zakelijke artikelen! Via @OntdekLeiden posten we toeristische en culturele informatie. 
Volg @LeidenMarketing...
Leiden Marketing     071-5160990     info@leidenmarketing.nl www.leiden.nl

  
Stuur door | Aanmelden | Afmelden

U ontvangt deze nieuwsbrief op het volgende e-mailadres: rosalie@leidenmarketing.nl