Indien deze e-mail van Leiden Marketing niet goed zichtbaar is, klik dan hier voor de online versie.
Update maart 2018

Hulptroepen!

Leiden Marketing heeft hulptroepen aangetrokken! Maak kennis met onze nieuwe stagiaires. Tomas studeert European Studies aan de Haagse Hogeschool en ondersteunt op (regio)marketing. Raisa studeert net als Frans Communicatie aan Hogeschool Leiden en is werkzaam voor het Leiden Convention Bureau waar Frans versterkt op stadsmarketing. Facility Managementstudente Mijntje support het Expat Centre Leiden. Veel succes iedereen!

Mediagesprekken

Eind februari nam Leiden Marketing deel aan een Vlaamse mediaworkshop in Brussel, waar zij in gesprek ging met ruim 70 Belgische journalisten. De workshop resulteerde in veel mooie, nieuwe mediacontacten. We zien hun persbezoek aan onze mooie stad graag tegemoet en kijken uit naar toekomstige publicaties!

Trots op nieuwe partnerships

Steeds meer nieuwe partijen zoeken aansluiting en weten ons te vinden. Graag verwelkomen wij onze nieuwe partners: Rederij van Hulst, Aperetivo, Harry Otto PhotoDesign, Cicerones Stadswandelingen, Dutch Photo Trek, Leidse Rederij en Gebr De Nobel. Ook partner worden? Mail naar info@leidenmarketing.nl.

Media alert: BBC in town!

Donderdag 8 maart filmt het Engelse tv-kanaal BBC in Leiden voor haar serie ‘Britain’s Lost Masterpieces’. Hierin wordt een onbekend schilderij nader onderzocht. In een van de afleveringen wordt gedacht aan een Rembrandt en gaat de crew op ontdekking naar de historie van Rembrandt. I.s.m. Leiden Marketing wordt een aantal belangrijke Rembrandt-locaties in beeld gebracht. 
 
 lees verder

Media alert: Rembrandt & The Golden Age 

Eind maart verwelkomt Leiden circa 10 journalisten uit de UK. De groep komt voor het thema Rembrandt & De Gouden Eeuw, verblijft in Leiden en bezoekt zowel Leiden als Den Haag. Op dit moment wordt een mooi programma samengesteld met een bezoek aan de Hortus botanicus en Rembrandt & De Gouden Eeuw stadswandeling. Onder de media bevinden zich titels als The Daily Telegraph, The Spectactor, Timeless Travels Magazine en The Cultural Voyager and About My Generation.  
 lees verder

Cultuurcampagne bereikt 6,8 miljoen lezers

De cultuurcampagne met de Leidse musea en hotels i.s.m. Sanoma heeft geleid tot een totaal lezersbereik van 6,8 miljoen, waaronder 3,3 miljoen unieke lezers. Onderzoek wees uit dat 22% de campagne herkende, Flow, Margriet en Libelle de beste scorende magazines waren, 17% Leiden.nl bezocht en 13% daadwerkelijk onze stad. Het volledige onderzoek is op aanvraag verkrijgbaar.

Rembrandt Expertmeeting

Op vrijdag 9 februari vond het Rembrandt Symposium in Leiden plaats. Een expertmeeting om ideeën uit te wisselen en tot nieuwe inzichten te komen betreffende de optie om De jonge Rembrandt langdurig te verbinden aan Leiden. Met dank aan uitgewisselde visies, adviezen en ‘big ideas’ heeft Leiden veel om over na te denken de komende tijd. Benieuwd naar alles wat er besproken is? Lees hier het verslag 

Stad + Kust

Bereik de regiobewoner en/of Duitse consument door te participeren in de Stad + Kust campagne, een collectieve campagne met een groot bereik. Meedoen kan al vanaf €250. Meer informatie is te vinden op de factsheet.
 
 lees verder

Leiden in de media 

 lees verder

De volgende LM Update verschijnt begin april 2018.
Leiden Marketing 071 516 09 90 info@leidenmarketing.nl
Stuur door |  Aanmelden |  Afmelden

U ontvangt deze nieuwsbrief op het volgende e-mailadres:
gonnyvanalewijk@hotmail.com