Indien deze e-mail van Leiden Marketing niet goed zichtbaar is, klik dan hier voor de online versie.
Update 

50PlusBeurs

Van dinsdag 20 t/m zaterdag 24 september stond Leiden Marketing op de 50PlusBeurs in Jaarbeurs Utrecht. Leiden, Stad van Ontdekkingen, werd hier gepromoot bij een doelgroep die snel groeit: actieve ouderen. De 50PlusBeurs is het grootste evenement voor 50+’ers ter wereld. Met 97.813 bezoekers was de beurs dan ook een ideale plek om de naamsbekendheid van Leiden te vergroten. De bezoekers werden geïnformeerd over musea, hotels en al het moois dat Leiden te bieden heeft. Ook konden de bezoekers meedoen met het ‘kraak de kluis’ spel, waarbij er ruim 2000 e-mailadressen werden opgehaald.

Nacht van Kunst & Kennis

Zaterdag 17 september bruiste het van de kunst en wetenschap in de binnenstad van Leiden. Deze vierde editie van de Nacht van Kunst & Kennis – met grote namen als Lieven Scheire, Rene van Meurs en Art Rooijakkers – trok ruim 4000 bezoekers! Bezoekers van de Nacht van Kunst & Kennis konden een nacht lang genieten van lezingen, experimenten, muziek, theater en dans.  Volgend jaar viert de Nacht van Kunst & Kennis haar 5-jarig jubileum.
Bekijk hier de aftermovie

Leidse cultuurcampagne op NPO3!

De nationale cultuurcampagne die Leiden Marketing samen met de Leidse musea heeft gelanceerd en waarin T. rex Trix de stad en de musea ontdekt, is vanaf volgende week ook te zien op NPO3. In ruim een week worden er 72 spots inclusief de verschillende tag ons van de 6 deelnemende musea aan de NPO3 kijkers getoond. Kijk hier de hoofdspot en verschillende tag ons terug!

Pilgrim delegatie bezoekt Leiden

Eind september bezocht een delegatie van ruim 40 deelnemers vanuit de UK en USA de stad Leiden. Deze grensoverschrijdende projectgroep ‘Mayflower 400’ wil in gezamenlijkheid optrekken richting het themajaar 2020. Dan is het 400 jaar geleden dat de Pilgrims vanuit Leiden de grote oversteek maakten naar Amerika. Drie dagen lang stond Leiden in het teken van de pilgrim fathers en maakte de delegatie kennis met de Leidse historie met o.a een rondleiding door Jeremy Bangs, directeur van het Pilgrim Museum en een diner in de Pieterskerk. Daarnaast werd de basis gelegd voor een intensieve samenwerking. Met trots kijken wij terug op dit mooie moment!

Vers van de pers: nieuwe congresbrochure

De Congresbrochure 2016-2017 is onlangs verschenen, een onmisbaar naslagwerk voor organisatoren van congressen en zakelijke evenementen. In de brochure is aandacht voor de locaties, hotels en diensten die een bijeenkomst tot een succes maken. Van kleine vergader- tot comfortabele congreslocaties en grote feestzalen, van boutique tot grote hotels en van PCO’s tot rederijen, vervoer en catering. Op de laatste pagina’s in de Congresbrochure is een handig overzicht opgenomen van locaties en capaciteit. Wie in Leiden een bijeenkomst wil organiseren, wendt zich tot het Leiden Convention Bureau (LCB). De brochure geeft een inkijkje in wat het LCB hierin kan betekenen en hoopt daarmee een inspiratiebron te zijn voor velen!

Leiden in de Media

Leiden Marketing 071–5160990 info@leidenmarketing.nl www.leiden.nl

    
Stuur door |  Aanmelden |  Afmelden

U ontvangt deze nieuwsbrief op het volgende e-mailadres: